.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز ارتباطات
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی انتقادی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان آن، و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می باید و می تواند در خور شأن و منزلت انسان امروز، طراحی و تدبیر شود ...
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز ارتباطات

آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در استان و جناب آقای مهندس طاهایی استاندار محترم مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات پیام مشترکی را صادر کردند.

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. این روز بهانه‌ای است تا در سطح کشور به موضوع ارتباطات و روابط عمومی توجهی مضاعف مبذول شود. امروزه با گسترش جوامع و بهره‌مندی از فناوری‌های برتر مسأله ارتباطات از اهمیت روزافزونی برخوردار شده و سازمانها، دانشگاهها، مؤسسات، دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی نیاز به برقراری ارتباط با مخاطبین در سراسر دنیا را بیش از پیش احساس می‌کنند.

امروزه به خاطر ابعاد گسترده تاثیر ارتباطات بر سرنوشت سازمان ها، مدیران هوشمند دستگاه ها اعم از دولتی و غیردولتی، به نقش ویژه روابط عمومی در دستیابی به موفقیت و ارتقاء جایگاه سازمانی خود پی برده‌اند چراکه ارتباطات موثر و تاثیرگذار رمز موفقیت و توسعه در جهان امروز به شمار می رود.

روابط عمومی امروزه نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی بلکه به مثابه یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در سیاستگذاری و هدایت سازمانها جایگاه ویژه‌ای دارد. بدون ساماندهی اطلاعات و آگاهی از فرآیندهای جاری در لایه‌های مختلف درون‌سازمانی و برون سازمانی هیچ سازمانی قادر به حرکت آگاهانه و توأم با تسلط بر محیط و حرکت به سوی اهداف عالی خود نیست. این دوره، عصر دیگرگونه‌ای است که سازمان ها در دسترسی به مخاطب "در هر زمان و در هر مکان" با یکدیگر رقابت می‌کنند.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی انتقادی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان آن، و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می باید و می تواند در خور شأن و منزلت انسان امروز، طراحی و تدبیر شود. نگاهی به کارکردهای روابط عمومی و نقش ارتباطات در کسب اطلاع از یکسو و وانتشار آن از سوی دیگر حاکی از آن است که هنوز جامعه ما علیرغم گام برداشتن در مسیر توسعه تکنولوژی نتوانسته است، اهمیت و کارآمدی روابط عمومی و جایگاه و کارکرد آن را در ایجاد ارتباط به خوبی درک کند. همواره نظام تبلیغی بر نظام اطلاع‌رسانی و نظام اطلاع‌رسانی بر کارکردهای اطلاع یابی فایق آمده و میل به گفتن مبتنی بر عادات بر مستمع بودن و شنیدن غالب است که این هر دو مواجه با پدیده‌ای به نام «بن بست اطلاعات» خواهد بود.

در عصر ارتباطات نام گذاری روزی به نام «ارتباطات و روابط عمومی» نشان از نیازی است که جامعه بزرگ ایران اسلامی به شتاب بخشیدن و توجه به مفاهیمی است که در اوج اشاعه و توسعه تکنولوژی‌های جدید ارتباطی نتوانسته در کشور همگام و همراه با آن نقش آفرینی کند.


با توجه به این مهم که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، انقلابی فرهنگی بوده و رویکرد برجسته و محوری دولت نیز فرهنگ می باشد، روابط عمومی ها می توانند با عنایت به تعامل چند وجهی مثبت و موثر با رسانه ها، مردم و دستگاه ها در اشاعه و تعمیق مسایل فرهنگی به ویژه ترویج مفاهیم و ارزش های دینی نقش موثر و راهبردی ایفا کنند.


این جانبان فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت، روز ((روابط عمومی و ارتباطات )) را به دست اندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه به خصوص مدیران و کارکنان محترم روابط عمومی نهادها و ادارات استان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر اطلاع رسانی هنرمندانه را از درگاه خداوند سبحان آرزو می نماییم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.